6. maj 2024
Želite aktivno prispevati k varnejšemu in bolj prijaznemu delovnemu okolju?
So-kreator #svetbreznezgod
Ponujamo delo v dinamičnem in poslovno-finančno uspešnem podjetju 60+ zaposlenih, kjer se skrb za kupca že 30 let postavlja na prvo mesto, kar dokazujemo z dolgoletnimi strateškimi partnerstvi s priznanimi mednarodnimi dobavitelji, več kot 12.000 aktivnimi b2b kupci ter mrežo specializiranih maloprodajnih svetovalnih trgovin v Sloveniji in na Hrvaškem. Smo vodilni regionalni ponudnik kakovostne osebne varovalne opreme in zastopnik za mnoge priznane blagovne znamke, kot je Helly Hansen Workwear, Showa, Bolle in podobne.
PONUJAMO:
- delo v vodilnem podjetju v branži na trgu,
- dinamično delovno okolje v uspešnem in rastočem podjetju,
- širok prodajni asortima in zastopstva za odlične blagovne znamke,
- jasno definirano poslanstvo, vizija in vrednote,
- definiran sistem kompetenc in razvojnih razgovorov,
- kontinuirano usposabljanje in učenje,
- sodelovanje v ekipi strokovnjakov, kjer so dobri odnosi tako s partnerji kot sodelavci ključnega pomena,
- dolgoročno zaposlitev, konkurenčno plačo in nagrade za uspešnost.
PRIČAKUJEMO:
- najmanj 1 leto delovnih izkušenj v prodajni podpori ali administraciji,
- sposobnost dela na več nalogah / projektih vzporedno,
- dobro poznavanje računalniških orodij MS Office, predvsem Excel,
- poznavanje Navisiona je prednost,
- samoiniciativnost, iznajdljivost, zanesljivost, natančnost, kreativnost, komunikativnost, ciljno usmerjenost,
- zavedanje pomena sodelovanja z vsemi deležniki,
- realizacijo dogovorjenega,
- jasno in transparentno komunikacijo,
- pripravljenost za stalno učenje,
- iskanje rešitev, ko vsi ostali že obupajo,
- sposobnost aktivnega poslušanja in postavljanja vprašanj z namenom razjasnitve,
- pozitivno naravnanost,
- da z dobro voljo poskrbite za sodelavce tudi na slabe dni, ker vam je mar za njih,
- digitalno osveščenost,
- dobro pisno in ustno znanje angleškega jezika,
- izpit B kategorije.
NALOGE IN ODGOVORNOSTI:
- sprotno in pravilna obdelava naročil kupcev,
- sprotno preverjanje odprtih naročil kupcev, spremljanje neusklajenih naročil in predlaganje sprememb,
- sprejem in preverjanje dostavljenih paketov ter pošiljanje paketov,
- dnevna urejenost in odgovarjanje na skupne e-mail naslove,
- telefonska komunikacija in svetovanje kupcem iz Slovenije in tujine,
- izvajanje telefonske prodaje ali obveščanja kupcev o prodajnih akcijah in novostih,
- aktivno usmerjanje kupcev in registracija na splet in pospeševanje spletnega naročanja B2B,
- podpora komercialistom na terenu in zaposlenim v maloprodaji,
- priprava ponudb in letnih ponudb,
- reševanje težavnih situacij kupcev, predolgih dobavnih rokov in podobno,
- izdelava poročil in analiz,
- sprotno administrativno urejanje vračil in zamenjav blaga ter reverzov,
- sprotna komunikacija in odgovarjanje na sporočila, vprašanja uporabnikov preko spleta,
- urejanje zalog in vnos rezervacij,
- urejanje pripomb na kupcu, ko so določeni pogoji in vnos le-teh,
- komunikacija s stranko po prejetem naročilu/naročilnici,
- administriranje, razvoj in urejenost CRM programa podjetja (kontaktni podatki, pogodbe kupcev,…),
- posredovanje predlogov za izboljšanje in povečanje poslovanja.
Če ste se prepoznali v opisu, se veselimo vaše prijave z življenjepisom, ki jo do 20.05.2024 pošljete na elektronski naslov: hrm@zavas.com, s pripisom: REFERENT V PRODAJNI PODPORI.
Spremljajte nas na naši spletni strani www.zavas.si ali družbenih omrežjih: Facebook, Instagram, LinkedIn.