22. april 2024
So-kreator #svetabreznezgod
Imate strast do prodaje na terenu?
Želite aktivno prispevati k varnejšemu in bolj prijaznemu delovnemu okolju?
Ponujamo delo v dinamičnem podjetju 60+ zaposlenih, kjer se skrb za kupca že 30 let postavlja na prvo mesto, kar dokazujemo z dolgoletnimi strateškimi partnerstvi s srednjimi in velikimi podjetji ter mrežo specializiranih maloprodajnih svetovalnih trgovin v Sloveniji in na Hrvaškem. Smo vodilni regionalni ponudnik kakovostne osebne varovalne opreme in zastopnik za mnoge priznane blagovne znamke, kot je Helly Hansen Workwear in podobne.
PONUJAMO:
- delo v vodilnem podjetju v branži na trgu,
- dinamično delovno okolje v uspešnem in rastočem podjetju,
- več kot 12.000+ aktivnih b2b kupcev,
- širok prodajni asortima in zastopstva za odlične blagovne znamke,
- napredna digitalna orodja za poslovno analizo,
- jasno definirano poslanstvo, vizija in vrednote,
- definiran sistem kompetenc in razvojnih razgovorov,
- kontinuirano usposabljanje in učenje,
- sodelovanje v ekipi strokovnjakov, kjer so dobri odnosi tako s partnerji kot sodelavci ključnega pomena,
- dolgoročno zaposlitev, konkurenčno plačo in nagrade za uspešnost.
PRIČAKUJEMO:
- najmanj 5 let delovnih izkušenj na področju nabave/logistike in 3 leta vodstvenih izkušenj ,
- sposobnost dela na več nalogah / projektih vzporedno,
- dobre pogajalske sposobnosti,
- samoiniciativnost, iznajdljivost, zanesljivost, natančnost, kreativnost, komunikativnost, ciljno usmerjenost,
- zavedanje pomena sodelovanja z vsemi deležniki,
- realizacijo dogovorjenega,
- jasno in transparentno komunikacijo,
- pripravljenost za stalno učenje,
- iskanje rešitev, ko vsi ostali že obupajo,
- sposobnost aktivnega poslušanja in postavljanja vprašanj z namenom razjasnitve,
- pozitivno naravnanost,
- da z dobro voljo poskrbite za sodelavce tudi na slabe dni, ker vam je mar za njih,
- digitalno osveščenost,
- napredno poznavanje računalniških orodij MS Office,
- dobro pisno in ustno znanje angleškega jezika,
- izpit B kategorije.
NALOGE IN ODGOVORNOSTI:
- vodenje, spremljanje in nadziranje dela na področju nabave in logistike,
- strateško načrtovanje nabavnih in logističnih procesov,
- potrjevanje nabavnih planov,
- organiziranje dela nabave, učinkovito upravljanje z zalogami, s stroški in dobavnimi tveganji,
- izvajanje analiz, pregled rezultatov dela in priprava poročil,
- pogajanje s strateškimi dobavitelji,
- vpeljevanje inovacij na področju nabave in logistike,
- optimiziranje dobavne verige in izvedba kontrolnih postopkov,
- nadzor nad upravljanjem in vodenjem nabavne dokumentacije ter vodenje pregleda nad stanjem naročil ter kakovostjo dobavljenega blaga,
- upravljanje s pogodbenimi razmerji z obstoječimi strateškimi dobavitelji in iskanje novih strateških dobaviteljev,
- nadzor nad upravljanjem investicij,
- vpeljevanje digitalizacije in avtomatizacije nabavnih in logističnih procesov,
- nadzor nad upravljanjem in vodenjem skladiščne in logistične dokumentacije,
- spremljanje stanja reklamacij in procesa reševanja,
- profesionalno in pravočasno komuniciranje z vsemi deležniki,
- identificiranje potreb po novih kadrih,
- sodelovanje pri procesu izbora novih sodelavcev,
- izvajanje strokovnega coachinga sodelavcev,
- predlaganje željenih izobraževanj zase in za sodelavce,
- izvaja pozitivno sodelovanje in povezovanje z drugimi zaposlenimi znotraj tima in podjetja.
Če ste se prepoznali v opisu, se veselimo vaše prijave z življenjepisom, ki jo do 15.05.2024 pošljete na elektronski naslov: hrm@zavas.com, s pripisom: VODJA NABAVE IN LOGISTIKE.