Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja, Zavas d.o.o., Špruha 19, 1236 Trzin. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost spora kupca, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.
Pritožbe in spori
Morda vas zanima tudi
Cene
Cene so predstavljene kot:
Redne cene – so cene, ki veljajo v maloprodajno-svetovalnih centrih Zavas, BTC Ljubljana, spodnja etaža Dvorane A in...
Odprema blaga
Odprema blaga
Podjetje Zavas bo v času odpremnih rokov iz potrditve naročil blago pripravi in odposlal na izbrani naslov dostave in o tem po...
Spremembe splošnih pogojev
Podjetje Zavas lahko v vsakem trenutku spremeni splošne pogoje poslovanja, če to zahtevajo vzroki tehnične, komercialne narave ali vzroki, ki so...
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se...
Varovanje osebnih podatkov
Zbiranje osebnih podatkov
Z izpolnitvijo obrazca kupec dovoljuje, da podjetje Zavas kot upravljalec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke...
Garancija
Iz Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Ur.l. RS, št. 98/2004)
Blago, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, je blago, katerega...
Reklamacija
Stvarne napake
Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna,...
Vračilo blaga
Potrošniki
Od pogodbe lahko potrošnik fizična oseba odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti...
Načini plačila
Naročila, računi in odprte postavke so v elektronski obliki shranjeni na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem...
Obdelava naročil
Osebje v podjetju Zavas bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo prejetih naročil pričela takoj po prejemu ustrezno oddanega naročila (prejem...
Postopek nakupa preko spletne trgovine Zavas
Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. V rubriki Profil lahko uporabnik...
Dostava in stroški dostave
Obrazložitev besednih zvez:
Predvideni rok odpreme – je rok odpreme blaga iz skladišča Logatec izračunan na podlagi trenutnih zalog in...
Postopek registracije in verifikacije
Ob registraciji obiskovalec spletne trgovine Zavas vnese svoj e-naslov in izbere eno od ponujenih možnosti: tip uporabnika je lahko fizična oseba...
Splošni pogoji
Spoštovani kupci!
Podjetje Zavas d.o.o. vam omogoča elektronski nakup osebne varovalne opreme preko spletne trgovine Zavas. Omogočamo vam nakup...
Podpora kupcem
PRODAJNA PODPORA:
T: 01 5610 420
E: prodaja@zavas.com
E: narocila@zavas.com
VARNO DELO NA VIŠINI:
T: 01 5610 443
E: visina@zavas.com
DELOVNI ČAS - PISARNE
Ponedeljek - četrtek:
7:30 - 15:30
Petek:
7:30-15:00
Poiščite trgovino
Katalogi
Legenda
Ugodni popusti za večje nakupe.
·
Popusti veljajo za redne cene artiklov. Popusti se ne seštevajo.