Stvarne napake
Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošniki
Potrošnik uveljavlja svoje pravice tako da o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Obvestilo o napaki kupec ponudniku sporoči osebno, preko elektronske pošte, faksu ali ga pošlje na naslov Zavas d.o.o., Špruha 19, 1236 Trzin, zaželjeno na predloženem obrazcu Reklamacija, ki se nahaja na zadnji strani računa. Obrazec Reklamacija kupec najde tudi v spletni trgovini Zavas ali ga prejme na zahtevo pri ponudniku preko e-pošte prodaja@www.zavas.com ali telefona 01 5610 420.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine garancijski rok proizvajalcev, odkar je bila stvar izročena. Garancijski roki so skladni z zakonodajo o osebni varovalni opremi in trgovinskimi uzancami in določeni s strani proizvajalcev izdelkov.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V kolikor pri kupcu prejeta količina odstopa od količine na dobavnici in računu, je dolžan pisno obvestiti osebje v podjetju Zavas d.o.o. takoj ob prejemu blaga, najkasneje pa naslednji delovni dan.
Ponudnik, podjetje Zavas d.o.o., mora ob sprejemu reklamacije, če napaka ni sporna, čimprej, oziroma najpozneje v roku osmih dni, ugoditi zahtevi kupca, v nasprotnem primeru pa v enakem roku kupcu odgovoriti na zahtevo.
Ostali uporabniki
Za ostale kupce se v zvezi z vprašanji stvarnih napak uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.
Reklamacija
Priponke
Morda vas zanima tudi
Cene
Cene so predstavljene kot:
Redne cene – so cene, ki veljajo v maloprodajno-svetovalnih centrih Zavas, BTC Ljubljana, spodnja etaža Dvorane A in...
Odprema blaga
Odprema blaga
Podjetje Zavas bo v času odpremnih rokov iz potrditve naročil blago pripravi in odposlal na izbrani naslov dostave in o tem po...
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit...
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se...
Garancija
Iz Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Ur.l. RS, št. 98/2004)
Blago, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, je blago, katerega...
Vračilo blaga
Potrošniki
Od pogodbe lahko potrošnik fizična oseba odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti...
Načini plačila
Naročila, računi in odprte postavke so v elektronski obliki shranjeni na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem...
Obdelava naročil
Osebje v podjetju Zavas bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo prejetih naročil pričela takoj po prejemu ustrezno oddanega naročila (prejem...
Postopek nakupa preko spletne trgovine Zavas
Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. V rubriki Profil lahko uporabnik...
Dostava in stroški dostave
Obrazložitev besednih zvez:
Predvideni rok odpreme – je rok odpreme blaga iz skladišča Logatec izračunan na podlagi trenutnih zalog in...
Postopek registracije in verifikacije
Ob registraciji obiskovalec spletne trgovine Zavas vnese svoj e-naslov in izbere eno od ponujenih možnosti: tip uporabnika je lahko fizična oseba...
Splošni pogoji
Spoštovani kupci!
Podjetje Zavas d.o.o. vam omogoča elektronski nakup osebne varovalne opreme preko spletne trgovine Zavas. Omogočamo vam nakup...
Podpora kupcem
PRODAJNA PODPORA:
T: 01 5610 420
E: prodaja@zavas.com
E: narocila@zavas.com
VARNO DELO NA VIŠINI:
T: 01 5610 443
E: visina@zavas.com
DELOVNI ČAS - PISARNE
Ponedeljek - četrtek:
7:30 - 15:30
Petek:
7:30-15:00
Poiščite trgovino
Katalogi
Legenda
Ugodni popusti za večje nakupe.
·
Popusti veljajo za redne cene artiklov. Popusti se ne seštevajo.